ÁSZF | KoFex Kft.
A Kofex Kft. további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003 (IX. 22.) Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A termék visszaküldése előtt mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot, mert portós és utánvételes csomagoka
Feltételek - Nagy Autóvillamosság - Autóvillamossági ...
ÁRU VISSZAKÜLDÉSE. ... Az általunk elvégzett javításokkor, ha a számla végösszege 20.000Ft –ot, meghaladja garanciajegyet adunk, amelyben 6 hónap szavatosságot vállalunk. ... Vállaljuk jogos garanciális igény esetén, hogy a hibás alkatrészt megegyező
Egyszerű reklamáció | notino.hu
Azáru visszaküldése REKLAMÁCIÓ ESETÉN A hibás terméket vissza kell juttatni nekünk reklamációs címünkre: notino.hu, Bercsényi utca 21, 1117 Budapest. A hibás terméket kérjük küldje el postai úton fenti címünkre, mi pedig visszautaljuk Önnek a postakö
Általános szerződési feltételek – Bajuszos Bácsi
Visszaküldés esetén a számla visszaküldése is szükséges. ... A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szer
Európai Fogyasztói Központ
Tisztelt Látogató! Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Európai Fogyasztói Központ honlapja karbantartás miatt átmenetileg nem elérhető. Kérjük, hogy más EU-s tagállamban, Izlandon vagy Norvégiában székhellyel rendelkező vállalkozással szembeni határon átny
iPon - hardverés szoftver hírek, tesztek, webshop, fórum
Hibás teljesítés esetén szerződés 6. pontja alapján a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 2013. évi V. törvény (Ptk.) a hibás teljesítésről szóló fejezete alapján az iPon Computer Kft egy évig jótállásra köteles. Jótállási körbe tartozó termékek
Tudnivalók – Kémcuccok
Meghibásodott termék visszaküldése a Vevő költsége. A hibás terméket kicseréljük vagy ennek hiányában visszatérítjük a termék értékét, kivéve a szállítási költségeket. Számla igényedet kérlek előre tüntesd fel a leadott megrendelésnél, ellenkező eset
Gyakori kérdések | Philips üzlet
Sérült, hibás vagy hiányzó termék visszaküldése. Ha sérült, hibás vagy hiányzó terméket kap, kérjük vegye fel a kapcsolatot a Philips Online Shop ügyfélszolgálatával 061 700 8152. Munkatársunk készséggel segít minden kérdésében.
Index - Full Fashion Webshop&Outlet
A megvásárolt terméket csak eredeti,sérülésmentes állapotban,a számla visszaküldése mellett cseréljük ki vagy vesszük vissza. Használt,vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem veszünk vissza. ... Amennyiben hibás teljesíté
Garancia -
Kivételt képez a hibás áru visszaküldése az ebből eredő postai költséget Spesgame Kft. megtéríti. Kérjük, vegye figyelembe, hogy csere- vagy visszavásárlási lehetőség csak a számla eredeti példányának csatolásával és az eredeti állapotának megfelelő,